2011-09-25

Då det händer

Tecknar mer än jag publicerar. Inget får mig att publicera mer än att fråga snällt.
En kväll satt jag vid internet och klickade på en avlägsen kontakts foton från en resa, och plötsligt ser jag en person vars blick bara går hela vägen genom skärmen rakt in till mig. Jag funderar på den där människan, och tänker på hur det skulle kunna varit om den personen kunnat nå mig på allvar i det riktiga livet också. Tecknade en serie om det.





Om du tyckte att handligen tar ett mystiskt skutt så har du rätt. Censurerat lite där, det blir lite naket, visserligen på ett väldigt fint och poetiskt sätt, men ändå. Vill du ha hela versionen tycker jag att du ska publicera mig.

1 kommentar:

  1. Jag kan publicera dig på min vägg och sälja in dig till alla som passerar. Ge mig den ocensurerade versionen!

    SvaraRadera